کارلاین

کارلاین

Karline
کارلاین

کارلاین

Karline

دانلود مبانی نظری و پیشینه راهکارهای افزایش میزان مطالعه


مبانی نظری و پیشینه راهکارهای افزایش میزان مطالعه

مبانی نظری و پیشینه راهکارهای افزایش میزان مطالعه

دانلود مبانی نظری و پیشینه راهکارهای افزایش میزان مطالعه

مبانی نظری و پیشینه راهکارهای افزایش میزان مطالعه
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 129 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 58

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

ادبیات تحقیق...................................................................................... 7

مطالعه............................................................................................... 8

اهداف مطالعه....................................................................... 9

سطوح مطالعه................................................................................ 10

مراحل خواندن................................................................................ 11

روش های مطالعه................................................................................. 12

کسب عادات مطالعه موثر در پنج گام..................................................... 14

سرعت مطالعه............................................................................ 16

فعال بودن........................................................................................... 19

روش یادگیری مشارکتی یا روش باهم مطالعه کردن.................................. 20

چرا و چگونه مطالعه می کنیم............................................................ 20

تأثیر گسترده مطالعه بر ابعاد گوناگون زندگی افراد................................... 21

لذت مطالعه...................................................................................... 23

علاقه و مطالعه........................................................................ 23

علل و عدم رغبت به مطالعه.................................................................. 24

روش های ایجاد علاقه به مطالعه........................................................... 26

انگیزه مطالعه.................................................................................. 27

آسیب شناسی مطالعه........................................................................ 29

انگیزه............................................................................................... 30

معنی لغوی انگیزه.................................................................................. 31

تعریف اصطلاح انگیزه.............................................................................. 31

سه مؤلفه از انگیزه از دیدگاه آرنولد و همکاران.......................................... 32

تئوری غرایز..................................................................................... 32

تئوری انرژی های حیاتی....................................................................... 32

تئوری احتیاج.................................................................................. 32

تئوری محرک................................................................................ 33

رویکرد رفتاری................................................................................... 33

رویکرد شناختی................................................................................. 34

رویکرد انسان گرایی......................................................................... 34

رویکرد اجتماعی فرهنگی..................................................................... 35

انواع انگیزه........................................................................................ 35

انگیزه های مشترک و اختصاصی............................................................ 35

انگیزه های درونی و بیرونی....................................................................... 36

انگیزش و آموزش........................................................................... 36

تشویق.......................................................................................... 37

مفهوم شناسی تشویق......................................................................... 38

تشویق در لغت............................................................................... 38

اهمیت تشویق در یادگیری....................................................................... 39

اشکال گوناگون تشویق، از نظر اندیشمندان مسلمان................................. 39

عوامل مؤثر در تشویق........................................................................ 40

ویژگی های تشویق مناسب................................................................. 40

مهارت در تشویق و ترغیب دانش آموزان.................................................. 41

1-تشویق فردی................................................................................. 41

2-تشویق گروهی............................................................................. 42

پیشینه پژوهش های انجام شده........................................................... 43

پیشینه پژوهش های انجام شده در ایران................................................. 43

پیشینه پژوهش های انجام شده در خارج از کشور............................... 51

نتیجه گیری........................................................................................ 54

دانلود مبانی نظری و پیشینه راهکارهای افزایش میزان مطالعه

دانلود مبانی نظری و پیشینه رابطه هوش سازمانی و رضایت شغلی با بهره وری کارکنان


مبانی نظری و پیشینه رابطه هوش سازمانی و رضایت شغلی با بهره وری کارکنان

مبانی نظری و پیشینه رابطه هوش سازمانی و رضایت شغلی با بهره وری کارکنان

دانلود مبانی نظری و پیشینه رابطه هوش سازمانی و رضایت شغلی با بهره وری کارکنان

مبانی نظری و پیشینه رابطه هوش سازمانی و رضایت شغلی با بهره وری کارکنان
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 93 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 40

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

مبانی نظری پژوهش................................................................................................ 14

بهره وری..................................................................................................... 14

دیدگاه­های مختلف درباره بهره‌وری........................................................................................ 20

عوامل مؤثر بر بهره وری........................................................................................................ 22

عوامل مؤثر بر کاهش بهره وری.............................................................................................. 23

بهره ­وری در ایران...................................................................................................... 23

اهداف توسعه منابع انسانی.................................................................................................... 24

بهره ­وری و راهبرد منابع انسانی.............................................................................................. 26

بهبود بهره ­وری نیروی انسانی................................................................................................. 27

مبانی نظری هوش سازمانی................................................................................................... 28

هوش سازمانی...................................................................................................... 28

تعریف هوش سازمانی................................................................................................ 28

مدل های هوش سازمانی...................................................................................................... 32

مبانی نظری رضایت شغلی.................................................................................................. 37

پیشینه پژوهش .................................................................................................................. 43

الف) پژوهش های خارج از کشور......................................................................................... 43

ب) پژوهش­ های داخلی........................................................................................................ 45

جمع بندی............................................................................................................. 49

دانلود مبانی نظری و پیشینه رابطه هوش سازمانی و رضایت شغلی با بهره وری کارکنان

دانلود مبانی نظری و پیشینه رابطه فعالیت های فوق برنامه با خودکارامدی تحصیلی و عملکرد تحصیلی


مبانی نظری و پیشینه رابطه فعالیت های فوق برنامه با خودکارامدی تحصیلی و عملکرد تحصیلی

مبانی نظری و پیشینه رابطه فعالیت های فوق برنامه با خودکارامدی تحصیلی و عملکرد تحصیلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه رابطه فعالیت های فوق برنامه با خودکارامدی تحصیلی و عملکرد تحصیلی

مبانی نظری و پیشینه رابطه فعالیت های فوق برنامه با خودکارامدی تحصیلی و عملکرد تحصیلی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 81 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 43

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1-  بخش اول: پیشینه مبانی فعالیت های فوق برنامه. 13

2-1-1. فعالیت های فوق برنامه. 13

2-1-1-1. تعریف فعالیت های فوق برنامه. 13

2-1-1-2. ضرورت و اهمیت فعالیت های فوق برنامه. 14

2-1-1-3. اهداف فعالیت های فوق برنامه. 15

2-1-1-4. عناصر برنامه درسی.. 16

2-1-1-5. هدف ها در برنامه درسی.. 16

2-1-1-6. برنامه درسی فوق برنامه. 17

2-1-1-7.  نظریه های مرتبط با فعالیت های فوق برنامه. 18

2-2. بخش دوم: پیشینه مبانی خودکارآمدی تحصیلی.. 19

2-2-1- خودکارآمدی.. 19

2-2-2-  تاریخچه خودکارآمدی.. 20

2-2-3-  خودکارآمدی تحصیلی.. 21

2-2-3-  ابعاد خودکارآمدی.. 22

2-2-3-  مراحل خودکارآمدی در گستره زندگی.. 23

2-2-3. منابع خودکارآمدی.. 24

2-2-3-1. تجارب موفقیت آمیز. 24

2-2-3-2. تجارب جانشینی.. 25

2-2-3-3. متقاعد سازی کلامی.. 25

2-2-3-4. برانگیختگی فیزیولوژیکی.. 26

2-3. بخش سوم: پیشینه مبانی عملکرد تحصیلی.. 26

2-3-1. عملکرد. 26

2-3-2. تاریخچه ارزیابی عملکرد. 26

2-3-3. عملکرد تحصیلی.. 27

2-3-3. نظریه های عملکرد تحصیلی.. 28

2-3-3-1. نظریه انتظار معلم.. 28

2-3-3-2. الگوهای انگیزشی.. 29

2-3-3-3. الگوی یادگیری شناختی.. 32

2-3-3-4. تئوری یادگیری اجتماعی.. 32

2-3-4. عوامل مؤثر بر عملکرد تحصیلی.. 33

2-3-4. ارتباط عملکرد تحصیلی وخودکارآمدی تحصیلی.. 36

2-3-5. ارتباط فعالیت های فوق برنامه و عملکرد تحصیلی دانش آموزان. 36

2-3. بخش سوم: تحقیقات انجام شده در ارتباط با تحقیق.. 37

2-3-1. تحقیقات داخلی: 37

2-3-2. تحقیقات خارجی: 41

خلاصه: 43

دانلود مبانی نظری و پیشینه رابطه فعالیت های فوق برنامه با خودکارامدی تحصیلی و عملکرد تحصیلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه رابطه فضای روانشناختی سازمان و خود ارزشیابی های محوری با اشتیاق شغلی کارکنان


مبانی نظری و پیشینه رابطه فضای روانشناختی سازمان و خود ارزشیابی های محوری با اشتیاق شغلی کارکنان

مبانی نظری و پیشینه رابطه فضای روانشناختی سازمان و خود ارزشیابی های محوری با اشتیاق شغلی کارکنان

دانلود مبانی نظری و پیشینه رابطه فضای روانشناختی سازمان و خود ارزشیابی های محوری با اشتیاق شغلی کارکنان

مبانی نظری و پیشینه رابطه فضای روانشناختی سازمان و خود ارزشیابی های محوری با اشتیاق شغلی کارکنان
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 131 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 42

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1 مقدمه .....................................................................................................................................11

2-2 مبانی نظری اشتیاق شغلی........................................................................................................11

2-2-1 ابعاد اشتیاق شغلی...............................................................................................................12

2-2-2 پیشایندها و پیامدهای اشتیاق شغلی....................................................................................13

2-3 مبانی نظری خودارزشیابی های مرکزی................................................................................. 15

2-3-1 رویکرد سرشتی................................................................................................................ 15

2-3-2 ارزشیابی های مرکزی.........................................................................................................15

2-3-3 نظریه خود ارزشیابی های محوری.......................................................................................17

2-3-3-1 عزت نفس......................................................................................................................18

2-3-3-2 خودکارآمدی کلی...........................................................................................................19

2-3-3-3 جایگاه مهار....................................................................................................................19

2-3-3-4 ثبات هیجانی...................................................................................................................20

2-3-4 ارزشیابی های مرکزی بیرونی..............................................................................................20

2-3-5 ویژگی های افراد با خود ارزشیابی های مرکزی بالا............................................................21

2-3-6  کاربرد خودارزشیابی محوری...............................................................................................22

2-4 مبانی نظری فضای روانشناختی................................................................................................23

2-4-1 مفهوم فضای روانشناختی...................................................................................................24

2-4-2 محتوی فضا.........................................................................................................................26

2-4-3 پیشایندهای فضای روانشناختی...........................................................................................30

2-4-5- پیامدهای فضای روانشناختی.............................................................................................32

2-5- تحقیقات  داخلی  و خارجی............................................................................................... 35

2-6- جمع بندی..............................................................................................................................41

2-7  اهداف پژوهش .........................................................................................................................43

2-8  فرضیه های پژوهش...................................................................................................................43

2-9 تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها...........................................................................................44

دانلود مبانی نظری و پیشینه رابطه فضای روانشناختی سازمان و خود ارزشیابی های محوری با اشتیاق شغلی کارکنان

دانلود شبیه سازی مقاله گزارش کار توپولوژی جدید DSTATCOM براساس اینورتر سه سطحی NPC و ارزیابی عملکرد آن برای جبرانسازی بار


شبیه سازی مقاله گزارش کار توپولوژی جدید DSTATCOM براساس اینورتر سه سطحی NPC و ارزیابی عملکرد آن برای جبرانسازی بار

امروزه برای جبرانسازی موثر بار، توپولوژی اینورتر کلمپ زمین شده سه سطحی ( CNPC ) ترجیحاً استفاده می شود این جبرانساز، هرچند با مشکل دیودهای کلمپ اضافی مواجه است، که حالت های کلیدزنی اضافی را کاهش داده، و مشکل ناپایداری ولتاژ خازی را بهبود می بخشد، بعلاوه هزینه اینورتر را افزایش می دهد در این مقاله، یک تحلیل جزئی

دانلود شبیه سازی مقاله گزارش کار توپولوژی جدید DSTATCOM براساس اینورتر سه سطحی NPC و ارزیابی  عملکرد آن برای جبرانسازی بار

Three level NPC inverter
based new DSTATCOM
topologies and performance
evaluation for load compensation
DSTATCOM
گزارش کار توپولوژی
DSTATCOM براساس اینورتر
سه سطحی  NPC 
ارزیابی  عملکرد آن
جبرانسازی بار
دسته بندی برق
فرمت فایل zip
حجم فایل 2898 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 17
عنوان لاتین مقاله:
Three-level NPC inverter based new DSTATCOM topologies and their

performance evaluation for load compensation

عنوان فارسی مقاله:

گزارش کار توپولوژی جدید  DSTATCOM براساس اینورتر سه سطحی  NPC و ارزیابی  عملکرد آن برای جبرانسازی بار

این مقاله دارای شبیه سازی و گزارشکار کامل می باشد

 امروزه  برای  جبرانسازی  موثر  بار،  توپولوژی  اینورتر  کلمپ  زمین  شده  سه  سطحی  ( CNPC )  ترجیحاً  استفاده  می شود.  این  جبرانساز،  هرچند  با  مشکل  دیودهای  کلمپ  اضافی  مواجه  است،  که   حالت های  کلیدزنی  اضافی  را  کاهش  داده،  و  مشکل  ناپایداری ولتاژ خازی را بهبود می بخشد، بعلاوه هزینه اینورتر را افزایش می دهد. در این مقاله، یک تحلیل جزئی از جبرانساز استاتیکی  توزیع  ( DSTATCOM )  مبتنی  بر  اینورتر  منبع  ولتاژ  ( VSI  ) NPC مرسوم  برای  کاربردهای  موازی  و  غ لبه  بر  محدودیت های آن ارائه شده است، توپولوژی های جدید  DSTATCOM مبتنی بر  VSI اکتیو  NPC و  Conergy NPC  ، به خصوص برای جبرانسازی بار پیشنهاد شده است. برای نشان دادن کارایی توپولوژی های ذکر شده برای جبرانسازی مو ازی،  یک  سیستم  سه  فاز  چهار  سیمِ در  نظر گرفته  شده  اس ت.  تئوری  مولفه  متقارن لحظه ای  ( ISCT )  برای  تولید جریان  مرجع  استفاده شده است، درحالیکه، کنترل هیسترزیس جریان مدولاسیون پهنای باند ( PWM ) به منظور تولید توالی کلیدزنی برای  تمامی ساختارهای  NPC به کار گرفته شده است. مطالعه مفصل شبیه سازی در محیط نرم افزار متلب  M ATLAB انجام  شده  و  ارزیابی  مقایسه ای  تمامی  توپولوژی های  اشاره  شده  DSTATCOM ارائه  شده  است. در  این  مقاله  توپولوژی  جدید  ANPC برای  DSTATCOM پیشنهاد  شده  است. دو  توپولوژی  دیگر  یعنی  CNPC و  MNPC با  استفاده  از  مقالات  و  پژوهش های دیگر که قبلاً ارائه شده و به اثبات رسیده، استفاده شده است

دانلود شبیه سازی مقاله گزارش کار توپولوژی جدید DSTATCOM براساس اینورتر سه سطحی NPC و ارزیابی  عملکرد آن برای جبرانسازی بار