کارلاین

کارلاین

Karline
کارلاین

کارلاین

Karline

دانلود مبانی نظری و پیشینه پذیرش و کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات


مبانی نظری و پیشینه پذیرش و کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات

مبانی نظری و پیشینه پذیرش و کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات

دانلود مبانی نظری و پیشینه پذیرش و کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات

مبانی نظری و پیشینه پذیرش و کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 149 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 54

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

بخش اول : مدل های پذیرش فناوری

2-1-  مقدمه.............................................................................................................

2-2- فناوری اطلاعات و ارتباطات ICT ......................................................................

2-3- اجزای فناوری اطلاعات و ارتباطات ..............................................................

2-4- محدودیت های فن آوری اطلاعات و ارتباطات ............................................................

2-5- اهمیت و مزایای فناوری اطلاعات و ارتباطات ..................................................

2-6- کاربردهای فناوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه پایدار روستا.....................................

2-7- ابعاد و جنبه های گوناگون فناوری اطلاعات ......................................................

2-8- پذیرش فناوری اطلاعات و ارتباطات در سازمان ...................................................

2-9- الگوهای پذیرش و استفاده از فناوری اطلاعات .....................................................

2-9-1- نظریه عمل مستدل.....................................................................................

2-9-2- نظریه رفتار برنامه ریزی شده ..................................................................

2-9-3- نظریة تجزیه رفتار برنامه‌ریزی شده ........................................................

2-9-4- نظریة پذیرش فناوری دیویس......................................................................

2-9-5- نظریة اشاعة نوآوری............................................................................

2-9-6- نظریة استفاده از رایانه‌های شخصی......................................................

2-9-7- نظریة تناسب وظیفه ـ فناوری....................................................................

2-9-8- نظریة انگیزشی ........................................................................................

2-9-9- نظریه یکپارچه پذیرش و استفاده از فناوری.......................................................

2-9-9-1- استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات ..............................................................

2-9-9-2- قصد استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات........................................................

2-9-9-3- نگرش به استفاده..............................................................................

2-9-9-4- خودکارآمدی........................................................................................

2-9-9-5- انتظار اجرا.......................................................................................

2-9-9-6- انتظار تلاش.......................................................................................

2-9-9-7- اثرات اجتماعی .....................................................................................

2-9-9-8-  شرایط تسهیل گر...........................................................................

2-9-9-9- اضطراب .............................................................................................

بخش دوم : پیشینه تحقیق

پیشینه تحقیق

تحقیقات داخلی.................................................................................................

تحقیقات خارجی..............................................................................................

دانلود مبانی نظری و پیشینه پذیرش و کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات

دانلود مجموعه سوالات کنکور کارشناسی ارشد سراسری مدیریت کشاورزی (1327) به همراه جواب- (از سال 1386 تا 1395)


مجموعه سوالات کنکور کارشناسی ارشد سراسری مدیریت کشاورزی (1327) به همراه جواب- (از سال 1386 تا 1395)

در این مجموعه، فایلهای مربوط به سوألات آزمون کارشناسی ارشد مدیریت کشاورزی (1327) به همراه پاسخ آنها از سال 1386 تا سال 1395 به صورت یکجا جمع آوری شده است دانشجویان عزیز می توانند با مطالعه این مجموعه سوألات اولا با نوع سوألات آشنا شوند همچنین می توانند از میزان آمادگی خود برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد آگاهی پیدا کنند مرور سوألات آزمونهای برگزار

دانلود مجموعه سوالات کنکور کارشناسی ارشد سراسری مدیریت کشاورزی (1327) به همراه جواب- (از سال 1386 تا 1395)

سوالات کنکور کارشناسی ارشد
مدیریت کشاورزی 1327
پاسخ سوألات کنکور کارشناسی ارشد مدیریت کشاورزی
دسته بندی نمونه سوالات
فرمت فایل pdf
حجم فایل 35215 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 180

مجموعه سوالات کنکور کارشناسی ارشد سراسری مدیریت کشاورزی (1327) به همراه جواب- (از سال 1386 تا 1395)

 

در این مجموعه، فایلهای مربوط به سوألات آزمون کارشناسی ارشد مدیریت کشاورزی (1327) به همراه پاسخ آنها از سال 1386 تا سال 1395 به صورت یکجا جمع آوری شده است. دانشجویان عزیز می توانند با مطالعه این مجموعه سوألات اولا با نوع سوألات آشنا شوند همچنین می توانند از میزان آمادگی خود برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد آگاهی پیدا کنند. مرور سوألات آزمونهای برگزار شده در سال های گذشته همواره به عنوان یکی از اساسی ترین کلید موفقت در آزمون است.

 

مواد امتحانی:

زبان عمومی و تخصصی

زراعت و باغبانی عمومی

آمار

اقتصاد کشاورزی

ترویج و توسعه کشاورزی

مدیریت مزرعه

دانلود مجموعه سوالات کنکور کارشناسی ارشد سراسری مدیریت کشاورزی (1327) به همراه جواب- (از سال 1386 تا 1395)

دانلود فایل ورد Word امکان سنجی کاربرد یادگیری سیار در ایران


دانلود فایل ورد Word امکان سنجی کاربرد یادگیری سیار در ایران

امکان سنجی کاربرد یادگیری سیار در ایران تعداد صفحات113 چکیده هدف کلی این تحقیق بررسی امکان کاربرد یادگیری سیار در مدارس در مقطع ابتدایی می باشد این تحقیق برمبنای هدف، کاربردی و از نوع توسعه ای، از نوع توصیفی پیمایشی است

دانلود دانلود فایل ورد Word امکان سنجی کاربرد یادگیری سیار در ایران

امکان سنجی کاربرد یادگیری سیار در ایران
امکان سنجی کاربرد یادگیری سیار در ایران
دانلود امکان سنجی کاربرد یادگیری سیار در ایران
کاربرد یادگیری سیار در ایران
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل doc
حجم فایل 2254 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 113

امکان سنجی کاربرد یادگیری سیار در ایران

تعداد صفحات:113

چکیده هدف کلی این تحقیق بررسی امکان کاربرد یادگیری سیار در مدارس در مقطع ابتدایی می باشد. این تحقیق برمبنای هدف، کاربردی و از نوع توسعه ای، از نوع توصیفی- پیمایشی است. در بخش امکان سنجی، امکان استفاده از اینترنت سیار و سیم کارت های برندهای مختلف بررسی گردید که شرکت مبین نت با ضریب نفوذ 70% و شرکت ایرانسل به دلیل قیمت و آنتن دهی مناسب، بهترین نتیجه را کسب نموند. در بخش ارائه مدل، جامعه آماری تحقیق شامل کارشناسانی است که در رشته مهندسی فناوری اطلاعات و مهندسی کامپیوتر تحصیل کرده اند و در سال 92-1391 در آموزش و پرورش مشغول به خدمت بوده اند. برای گردآوری داده ها از بررسی اسنادی، پرسشنامه و مصاحبه، و برای مطالعه جامعه از سرشماری استفاده شد. حجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران 65 محاسبه شد. ضریب آلفای کرونباخ برای قسمتهای مختلف پرسشنامه با استفاده از نرم افزار SPSS Win19 درحدود 74 % به دست آمد. آزمون ناپارامتریک فریدمن برای مقایسه و رتبه بندی سیستم های آموزشی سنتی و هوشمند و مدرسه هوشمند سامسونگ که از یادگیری سیار در آن استفاده شده است، انتخاب گردید. با توجه به نتایج به دست آمده از آزمون مولفه های سیستم سامسونگ رتبه بهتری را نسبت به دو سیستم دیگر کسب نموند و در نتیجه از این سیستم در طراحی مدل پیشنهادی استفاده گردید. در نهایت از آزمون دوجمله ای برای مقایسه مدل پیشنهادی با استاندارد ها استفاده شد که با توجه به نتایج حاصله فرضیه "مولفه های مدل پیشنهادی در سطح مطلوب است" تایید شد

فهرست مطالب

عنوان

فصل اول: مقدمه و طرح مسئله

1-مقدمه

1 1-2بیان مسئله و ضرورت تحقیق

1-3اهداف تحقیق

1-4سوالات یا فرضیه های تحقیق

1-5کلمات کلیدی

1-5-1یادگیری الکترونیکی

2-5-1مدرسه هوشمند

3-5-1یادگیری سیار

4-5-1مدل هدف مدار تایلر

6-1سازماندهی پروژه

فصل دوم: مبانی نظری تحقیق

1-2مقدمه

2-2یادگیری الکترونیکی

3-2استانداردهای یادگیری الکترونیکی

1-3-2کمیته صنعت حمل و نقل هوایی (AICC)

2-3-2مدل مرجع شیء محتوای قابل اشتراک

3-3-2کنسرسیوم جهانی آی ام اس

2-4ابزارهای یادگیری الکترونیکی

2-4-1 نرم افزارهای یادگیری الکترونیکی

2-4-2 سخت افزارهای یادگیری الکترونیکی

5-2 شبکه های رایانه ای

2-6 محتوای آموزشی

2-6-1 اشیای آموزشی

2-6-2 ابر داده

2-7 عناصر، مولفه های اصلی یادگیری سیار

2-7-1 سخت افزار یادگیری سیار

2-7-2 نرم افزار یادگیری سیار

2-7-3شبکه های مورد نیاز در یادگیری سیار

8-2نسل های تکنولوژی سیار

2-9عبارات یادگیری سیار

2-10انواع مدل های اجرایی برنامه های یادگیری سیار

2-10-1مدل دستگاه شخصی خود را بیاورید

2-10-2یک لپ تاپ برای هر کودک

2-11وضعیت یادگیری سیار در کشورهای مختلف جهان

2-11-1یادگیری سیار در امریکای لاتین

2-11-2یادگیری سیار در آفریقا و خاور میانه

2-11-3یادگیری سیار در اروپا

2-11-4یادگیری سیار در شمال امریکا

2-11-5یادگیری سیار در آسیا

12-2نمونه های پروژه های یادگیری سیار

2-12-1پروژه ممث برای آموزش ریاضیات در افریقای جنوبی برای گروه سنی دبستان

2-12-2پروژه یوزا در زمینه ادبیات داستانی در افریقای جنوبی برای گروه سنی جوانان و نوجوانان

2-12-3پروژه بریج آی تی و امیا-اسمایل در امریکای لاتین

4-12-2پروژه مبل 21 در امریکای شمالی

2-12-5پروژه متن به درس در کشور فیلیپین برای آموزش کودکان خردسال.

2-12-6مدارس هوشمند سامسونگ

2-12-7آموزش و پرورش کره جنوبی

2-13معماری سیستم یادگیری سیار

2-13-1معماری سه لایه ای

2-13-2یادگیری سیار و سیستم چند عامله

3-13-2یادگیری سیار با تاکید بر سطح دشواری محتوای آموزشی

فصل سوم: روش تحقیق، بررسی و ارائه مدل پیشنهادی

3-1مقدمه

3-2روش تجزیه و تحلیل داده ها

3-3فراوانی پاسخگویان

3-4اطلاعات پرسشنامه

3-5بررسی نرمال بودن داده ها

3-6سیستم پیشنهادی

3-7اهدف آموزشی سیستم یادگیری سیار

3-8وضعیت و موقعیت دستیابی به اهداف

3-8-1محدوده جغرافیایی

3-8-2معماری سیستم

3-9محتوای آموزشی

3-9-1ایجاد محتوای آموزشی

3-9-2ارائه محتوای آموزشی

3-9-3تمارین

3-10شیوه ارزشیابی

فصل چهارم: امکان سنجی

4-1مقدمه

4-2امکان سنجی

4-3نتایج امکان سنجی

4-4پرسشنامه سیستم پیشنهادی

4-5فرضیات

4-6روش تجزیه و تحلیل داده ها

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات 5-1مقدمه

 

5-2آموزش و پرورش ایران

5-3مقایسه سیستم پیشنهادی با با سایر سیستم ها

5-4مشکلات پیاده سازی یادگیری سیار

 

5-5نتیجه گیری

5-6پیشنهادات

فهرست منابع فارسی

پیوست 1پرسشنامه میزان موفقیت سیستم آموزشی.

 

دانلود دانلود فایل ورد Word امکان سنجی کاربرد یادگیری سیار در ایران

دانلود فایل ورد Word بررسی تولید برق از انرژی خورشیدی و دیگر کاربردهای آن


دانلود فایل ورد Word بررسی تولید برق از انرژی خورشیدی و دیگر کاربردهای آن

عنوان بررسی تولید برق از انرژی خورشیدی و دیگر کاربردهای آن تعداد صفحات ۱۵۶ شرح مختصر پروژه در این پروژه به بررسی تولید برق از انرژی خورشیدی و دیگر کاربردهای آن پرداخته شده استاز قدیم الیام اهمیت انرژی خورشیدی بر هیچ کس پوشیده نبوده است

دانلود دانلود فایل ورد Word بررسی تولید برق از انرژی خورشیدی و دیگر کاربردهای آن

دانلود بررسی تولید برق از انرژی خورشیدی و دیگر کاربردهای آن
دانلود فایل ورد بررسی تولید برق از انرژی خورشیدی و دیگر کاربردهای آن
دانلود فایل  Word بررسی تولید برق از انرژی خورشیدی و دیگر کاربردهای آن
بررسی تولید برق از انرژی خورشیدی و دیگر کاربردهای آن
دسته بندی برق
فرمت فایل doc
حجم فایل 3540 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 156

عنوان : بررسی تولید برق از انرژی خورشیدی و دیگر کاربردهای آن

تعداد صفحات : ۱۵۶

شرح مختصر : در این پروژه به بررسی تولید برق از انرژی خورشیدی و دیگر کاربردهای آن پرداخته شده است.از قدیم الیام اهمیت انرژی خورشیدی بر هیچ کس پوشیده نبوده است.نور خورشید یا همان انرژی خورشیدی، می تواند برای گرم کردن و روشنایی خانه ها و سایر ساختمان ها، برای تولید الکتریسیته، برای گرم کردن آب ، سرد کردن های خورشیدی و انواع کاربردهای اقتصادی و صنعتی مستقیماً استفاده شود.همچنین گرمای خوشید موجب وزش باد می شود؛ همان انرژی ایی که توسط توربین های بادی گرفته می شود؛ سپس بادها و گرمای خورشید باعث تبخیر آب می شوند. وقتی این بخار آب به باران یا برف تبدیل می شود و از سرازیرها به رودخانه ها و مسیرهای آب هدایت می شود، انرژی آن می تواند گرفته شده و از توان هیدرو الکتریکی آن استفاده شود.

در حال حاضر انرژی برق در دنیا به مقدار زیادی بر زغال سنگ، نفت و گاز طبیعی تکیه دارد. سوخت های فسیلی تجدید ناپذیرند، آنها بر منابع محدود که رفته رفته به پایان می رسند، بسیار گران می شوند و بطور محیطی خسارات زیادی برای بازیافت خواهند داشت، بنا شده اند.در مقابل تجدید پذیر انرژی مانند باد و انرژی خورشیدی، پیوسته جایگزین می شود و هیچ گاه به پایان نمی رسند. اغلب انرژی های تجدید پذیر به دو صورت مستقیم یا غیر مستقیم از خورشید ناشی می شوند.

 

در فصل اول این پروژه به انرژی های تجدید پذیر و انواع آن و همچنین تأمین الکتریسیته خورشیدی (فتوولتائیک) پرداخته شده است.در فصل دوم موقعیت فعلی و آینده انرژی بحث شده است.در فصل سوم تا پنجم پروژه تولید برق از انرژی خورشیدی ، به دیگر کاربردهای انرژی خورشیدی از قبیل آب گرم کن های خورشیدی ، سیستم های حرارتی خورشید ، آفتاب گیری در سطح زمین ، سیستم های فتوولتائیک و .. پرداخته شده است.در فصل آخر پروژه نیز تبدیل مستقیم انرژی خورشیدی به کار – دستگاه های فتوولتایی گرد آوری شده است.

 

فصل ۱- انرژی تجدید پذیر چیست؟

۱-۱- چرا انرژی تجدید پذیر مهم است؟

۱-۲- فایده های کلیدی انرژی تجدید پذیر عبارتند از

۱-۲-۱- فایده های محیطی

۱-۲-۲- انرژی برای نسل های آینده ما

۱-۲-۳- شغل ها و اقتصاد

۱-۳- انرژی نو

۱-۴- جایگاه انرژی خورشیدی در تأمین الکتریسیته

۱-۵- وسایل مورد نیاز در تولید برق به وسیله انرژی خورشیدی

۱-۵-۱- انواع مختلف سلول خورشیدی

۱-۵-۲- باطری

۱-۵-۳- شارژ کنترولر

۱-۵-۴- مبدل DC‌ به AC

۱-۶- برآورد هزینه تأمین الکتریسیته خورشیدی (فتوولتائیک)

۱-۶-۱- ۲۲۵ وات

۱-۶-۲- ۴۵۰ وات

۱-۶-۳- ۹۰۰ وات

۱-۶-۴- تذکر

۱-۷- طبقه بندی سیستم های خورشیدی

۱-۸- سیستم های فتوبیولوژی

۱-۹- سیستم های شیمیایی خورشیدی

۱-۱۰- سیستم های فتوولتائیک

۱-۱۱- عملکرد سلول های خورشیدی

۱-۱۲- موارد استفاده سلول فتوولتائیک

۱-۱۳- گردآورنده های خورشیدی تخت

۱-۱۴- بررسی اقتصادی سیستم های گرمایش خورشیدی

۱-۱۴-۱- تجهیزات سیستم خود شامل قسمت های مختلفی است مانند

۱-۱۴-۲- سرمایه گذاری

۱-۱۴-۳- هزینه اولیه:

۱-۱۴-۴- مقایسه اقتصادی سیستم های گرمایش و آبگرم خورشیدی

۱-۱۵- سیاست توسعه سیستم های گرما خورشیدی

۱-۱۵-۱- کمک های اقتصادی

۱-۱۶- تحقیق، توسعه و نمایش کارکرد سیستم ها

فصل ۲- موقعیت فعلی و آینده انرژی طبیعی

۲-۱- انرژی خورشیدی

فصل ۳- ثابت خورشیدی

۳-۱- مدل خورشیدی

۳-۲- ترکیب طیفی ثابت خورشیدی

فصل ۴- سیستم های حرارتی خورشید

۴-۱- سمت گیری رشته پانل ها

۴-۲- اندازه رشته پانل ها

۴-۳- رشته های سری و موازی

۴-۴- مبدل های حرارتی

۴-۵- ذخیره سازی

۴-۶- سرد کننده های تابشی

فصل ۵- آفتاب گیری در سطح زمین

۵-۱- یک مدل جوی

۵-۲- جذب و پراکندگی تابش خورشیدی توسط اجزای سازنده جو

۵-۳- تابش مستقیم خورشید

۵-۴- شار پخشی

۵-۵- معادلات تقریبی برای شار خورشیدی کل

۵-۶- اندازه گیری آفتاب گیری در سطح زمین

۵-۷- شار حرارتی جو

فصل ۶- تبدیل مستقیم انرژی خورشیدی به کار – دستگاه های فتوولتایی

۶-۱- نیمه هادیهای ذاتی ( خالص)

۶-۲- نیمه هادیهای غیر ذاتی ( نا خالص شده )

۶-۳- پیوند p-n

۶-۴- دستگاههای فتوولتایی پیوندی

۶-۵- پاسخ دهی طیفی جریان فوتونی

۶-۶- ساخت وسایل فتوو لتایی سیلسیومی

۶-۷- برآورد هزینه تولید برق

۶-۸- نتیجه گیری

منابع ومآخذ

 

دانلود دانلود فایل ورد Word بررسی تولید برق از انرژی خورشیدی و دیگر کاربردهای آن

دانلود مبانی نظری و پیشینه رابطه خلاقیت سازمانی و ویژگی های جمعیت شناختی با بهره وری سازمانی کارکنان


مبانی نظری و پیشینه خلاقیت کارکنان

مبانی نظری و پیشینه خلاقیت کارکنان

دانلود مبانی نظری و پیشینه خلاقیت کارکنان

مبانی نظری و پیشینه خلاقیت کارکنان
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 72 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 51

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

خلاقیت کارکنان

ضرورت خلاقیت :

خلاقیت در سراسر تاریخ بشر حائز اهمیت بسیاری بوده ولی امروزه دلایل اهمیت آن به طور قابل ملاحظه ای متفاوت از گذشته است. درگذشته خلاقیت دانشی جامع به شمار نمی رفت بلکه اساسا" با تلاش و ریاضت افراد خلاق و سرانجام به صورت نوعی الهام و به گونه ای تصادفی به نتیجه نهایی می رسید. تقریبا" از50 سال گذشته تا به امروز خلاقیت از حالت تصادفی خارج شده است و افراد می توانند به گونه ای سنجیده و روشمند به خلق ابداعات، اختراعات و اکتشافات نایل آیند. به عبارت دیگر خلاقیت طی نیم قرن گذشته به صورت یک رشته علمی گسترده درآمده و آموزش پژوهشی و توسعه در مقیاسی وسیع در آن رو به گسترش بوده است. تغییرات پرشتاب در زمینه های اقتصادی، اجتماعی، فنی و فناورانه و ... از راههایی که خود نتیجه خلاقیت و نوآوریهای این عصر است و از سویی برخورد با چنین تحولاتی، خود مستلزم خلاقیت و نوآوری است؛ به همین دلیل امروزه خلاقیت نه صرفا" یک دانش تجملی، یک نیاز یا یک ضرورت بلکه برای تمامی جوامع بشری شرط بقاست.

امروزه بیش از 90 درصد دانشمندان تاریخ زنده اند چرا که مخترعانی در زمره ادیسون کم نیستند و در نتیجه دستاوردهای علمی، اختراعات و اکتشافات این دانشمندا ، حجم عظیمی از اطلاعات و دانشهای کشف و انباشت شده در زمینه های علمی، فنی و فناورانه و ...، چنان رو به فزونی است که یادگیری بر پایه نظام آموزشی امروز -که اصولا"بر پایه محفوظات است- بسیار مشکل بلکه غیرممکن است. به عبارت دیگر، دانش کارشناسی حاصل از یک دوره ی آموزش دانشگاهی و حتی پایین تر، که روزی تا پایان عمر برای فرد کفایت می کرد، امروزه چند صباحی بیش نخواهد پایید و ‹‹ زگهواره تا گور دانش بجوی ›› دیگر نه تنها یک فضیلت بلکه شرط بقاست. بنا بر این آن چه مورد نیاز است نه انباشت اطلاعاتی –که به سرعت منسوخ می شود- نیست بلکه یادگیری و نحوه ی یادگیری است. از آنجا که پیش بینی آنچه حتی درآینده نزدیک مورد نیاز است امکان پذیر نیست، کسب توانایی حل مسائلی که از ماهیت آن بی خبریم، ضرورت می یابد و این همان خلاقیت و حل خلاق مسائل است.  با توجه به این وضعیت، خلاقیت در سراسر جهان اهمیت شایسته ای یافته و دانش پژوهان بسیاری از کشورها  به شیوه های مختلف و در زمینه های متعدد، روش ها و فرایند خلاقیت و حل خلاق مسائل را  فرا می گیرند. به عبارت دیگر، خلاقیت اکنون در مسیر فراگیر شدن است. ( قاسم زاده، 1375 ) 

دانلود مبانی نظری و پیشینه خلاقیت کارکنان