کارلاین

کارلاین

Karline
کارلاین

کارلاین

Karline

دانلود پاورپوینت دیوارچینی با بلوک لیکا در 46 اسلاید کاربردی و آموزشی و کاملا قابل ویرایش همراه با شکل


پاورپوینت دیوارچینی با بلوک لیکا در 46 اسلاید کاربردی و آموزشی و کاملا قابل ویرایش همراه با شکل

در این پروژه پاورپوینت دیوارچینی با بلوک لیکا در 46 اسلاید کاربردی و آموزشی و کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر اجرایی طبق موارد زیرا ارایه شده است 1 مقدمه 2 مهم ترین ویژگی های این فرآورده 3 دیوارها بر اساس ویژگی ها و کاربرد خود ، انواع گوناگونی دارند 4 از دیگر مزایای دیوارچیده شده با بلوک لیکا می توان به موارد ذیل اشار

دانلود پاورپوینت دیوارچینی با بلوک لیکا در 46 اسلاید کاربردی و آموزشی و کاملا قابل ویرایش همراه با شکل

پاورپوینت دیوارچینی با بلوک لیکا در 46 اسلاید کاربردی و آموزشی
مهم ترین ویژگی های بلوک لیکا
انواع دیوارها بر اساس ویژگی ها و کاربرد
مزایای دیوارچیده شده با بلوک لیکا
دسته بندی عمران
فرمت فایل ppt
حجم فایل 1024 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 46

پاورپوینت دیوارچینی با بلوک لیکا در 46 اسلایدکاربردی و آموزشی و کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر اجرایی

دانلود پاورپوینت دیوارچینی با بلوک لیکا در 46 اسلاید کاربردی و آموزشی و کاملا قابل ویرایش همراه با شکل

دانلود مبانی نظری و پیشینه رهبری معنوی و رضایت شغلی کارکنان


مبانی نظری و پیشینه رهبری معنوی و رضایت شغلی کارکنان

مبانی نظری و پیشینه رهبری معنوی و رضایت شغلی کارکنان

دانلود مبانی نظری و پیشینه رهبری معنوی و رضایت شغلی کارکنان

مبانی نظری و پیشینه رهبری معنوی و رضایت شغلی کارکنان
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 134 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 53

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

1-1- مقدمه 16

2-1- مروری بر تاریخچه رهبری معنوی. 16

2-2. اهمیت و ضرورت رهبری معنوی. 19

2-3. تعاریف و اصطلاحات.. 20

2-3-1. مفاهیم و تعاریف معنویت در رهبری معنوی. 20

2-3-2. معنویت در سازمان‌ها و محیط‌های کاری. 23

2-3-3. ارتباط میان رهبری معنوی و معنویت.. 25

2-3-4. رهبری معنوی. 26

2-3-5. دلایل روی آوردن به رهبری معنوی. 32

2-3-6. مفهوم سازی رهبری معنوی در محیط کاری. 33

2-3-7. مدل رهبری معنوی. 35

2-3-8. پیامدهای رهبری معنوی. 39

2-3-9. عوامل موثر بر رهبری معنوی. 40

2-4. رضایت شغلی. 41

2-4-1. مروری تاریخی بر مفهوم رضایت شغلی. 41

2-4-2. مفهوم رضایت شغلی. 44

2-4-3. مدل‌های رضایت شغلی. 46

2-4-4. سطوح ماکرو و میکرو رضایت شغلی. 50

2-4-5. عوامل مؤثر بر رضایت شغلی. 51

2-4-6. اندازه‌گیری و مقیاس‌های رضایت شغلی. 53

2-5  ارتباط میان رهبری معنوی و رضایت شغلی. 55

2-6. پیشینه پژوهش.. 56

2-7. مدل‌ مفهومی تحقیق. 60

2-8. جمع‌ بندی فصل. 61

دانلود مبانی نظری و پیشینه رهبری معنوی و رضایت شغلی کارکنان

دانلود مبانی نظری و پیشینه رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری


مبانی نظری و پیشینه رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری

مبانی نظری و پیشینه رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری

دانلود مبانی نظری و پیشینه رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری

مبانی نظری و پیشینه رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 205 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 70

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1) رضایت مشتری.. 14

2-1-1) تعاریف رضایت مشتری.. 16

2-1-2) رضایت کارکردی و رضایت روانی.. 19

2-1-3) مزایای رضایت مشتری.. 20

2-1-4) ارتباط رضایت و وفاداری مشتری.. 22

2-2)اهمیت رضایت مشتری.. 24

2-3) اندازه گیری رضایت مشتری.. 25

2-4) روش های اندازه گیری رضایت مشتری.. 29

2-4-1) شاخص های رضایت مشتری در سطح بین المللی.. 29

2-4-1-1) مدل شاخص رضایت مشتری در آمریکا 30

2-4-1-2)مدل شاخص رضایت مشتری در اروپا 31

2-4-1-3)شاخص ملی رضایت مشتری سوئیس... 32

2-4-1-4)مدل شاخص ملی رضایت مشتری در مالزی.. 33

2-4-1-5)مدل شاخص رضایت مشتری در هنگ کنگ... 34

2-5) هداف و مزایای تدوین شاخص رضایت مشتری.. 35

2-2) تعهد درک شده کارکنان. 38

2-2-1) تعاریف تعهد. 41

2-2-2) ابعاد تعهد سازمانی.. 41

2-2-3) عوامل مؤثر بر تعهد سازمانی.. 43

2-3) رضایت شغلی.. 46

2-3-1) مفهوم رضایت از شغل.. 47

2-3-2) تعاریف رضایت شغلی.. 48

2-3-3) رضایت و انگیزش... 49

2-3-4) اثرات رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان. 50

2-3-5) رابطه مدیر با کارمند. 52

2-3-6) امنیت شغلی.. 53

2-3-7)  فرآیند ارزیابی عملکرد. 54

2-3-8) رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری.. 54

2-4) عوامل تعیین کننده رضایت شغلی.. 54

2-4-2) یکسانی حقوق و مزایا 55

2-4-3) شرایط مناسب کاری.. 55

2-4-4) همکاران مساعد. 56

2-4-5) تناسب شغل بافرد. 56

2-4-1)تعریف واژه تعارض.... 58

2-4-1-1) تعارض نقش... 58

2-4-2) سیر تکاملی اندیشه تعارض.... 59

2-4-2-1) دیدگاه سنتی.. 59

2-4-2-2) دیدگاه روابط انسانی تعارض.... 60

2-4-2-2) دیدگاه تعامل.. 60

4-2-3) تعارض: سازنده یا ویرانگر. 61

4-2-4) فرایند تعارض.... 61

2-5) ابهام نقش... 69

2-6-1) پژوهش های داخلی.. 72

2-6-2)) پژوهش های خارجی.. 73

دانلود مبانی نظری و پیشینه رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری

دانلود مبانی نظری و پیشینه راهکارهای پوشش ریسک در بازار سرمایه


مبانی نظری و پیشینه راهکارهای پوشش ریسک در بازار سرمایه

مبانی نظری و پیشینه راهکارهای پوشش ریسک در بازار سرمایه

دانلود مبانی نظری و پیشینه راهکارهای پوشش ریسک در بازار سرمایه

مبانی نظری و پیشینه راهکارهای پوشش ریسک در بازار سرمایه
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 62 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 39

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1 مقدمه. 15

2-2 سرمایه گذاری و استراتژی های مالی.. 18

2-3 استراتژی های مالی.. 18

2-4  ریسک... 20

2-4-1 عوامل مؤثر بر ریسک و بازده سرمایه گذاری در محصولات مالی.. 21

2-4-2 عوامل کلان(ریسک سیستماتیک) 21

2-4-2-1 سیاست‌ها و خط مشی‌های دولت... 21

2-4-2-2 عوامل فرهنگی و اجتماعی.. 22

2-4-2-3  وضعیت صنعت... 22

2-4-2-4  شرایط اقتصادی و دورانهای تجاری و مالی.. 23

2-4-3 عوامل خرد (ریسک غیرسیستماتیک) 24

2-4-3-1  میزان تقاضا و کشش کالای تولیدی شرکت... 24

2-4-3-2  سیاستها و خط مشی‌های مدیریت... 24

2-4-3-3  وضعیت مالی و حساب‌های شرکت... 25

2-4-3-4  میزان وابستگی تولید شرکت به عوامل حیاتی و به خارج.. 26

2-4-3-5  عوامل غیر اقتصادی.. 26

2-5  مطالعات تجربی تاثیر عوامل غیر اقتصادی بر ریسک و بازده سرمایه گذاری در محصولات مالی.. 27

2-5-1  تمایل به ریسک... 27

2-5-2  ادراک ریسک... 27

2-6 ابعاد ادراک ریسک سرمایه گذاری.. 27

2-6-1 عدم اطمینان نسبت به عرضه کنندگان سهام. 28

2-6-2 نگرانی نسبت به وقایع غیر منتظره 28

2-6-3 شفاف نبودن اطلاعات... 29

2-6-4 نقض قوانین و مقررات... 29

2-7 انواع ریسک و روشهای پوشش آن. 30

2-9-7 ریسک بازار اولیه. 30

2-7-1-1 ریسک عدم جمع آوری وجوه نقد به میزان کافی.. 30

2-7-1-2 ریسک سوءاستفاده واسط از وجوه دریافتی.. 30

2-7-1-3 ریسک عدم فروش دارایی به واسط.. 31

2-7-1-4 ریسک عدم اجاره دارایی توسط بانی در مرحله بعد. 31

2-7-2 ریسک بازار ثانویه. 32

2-9-2-1 ریسک نرخ سود با اجاره بها 32

2-9-2-2 ریسک اعتباری.. 33

2-7-2-3 ریسک تورم. 35

2-7-2-4 ریسک عملیاتی.. 36

2-9-2-5 ریسک بازار. 36

2-9-2-6 ریسک نرخ ارز. 37

2-7-2-7 ریسک نوسانات قیمتها 37

2-7-2-8 ریسک نوسانات نرخ بهره 37

2-7-2-9 ریسک نقدینگی.. 38

2-7-2-10 ریسک سرمایه گذاری مجدد. 38

2-7-2-11 ریسک اعمال اختیارات مهندسان مالی جهت طراحی ابزارهای مناسب... 39

2-7-3 ریسکهای غیرمالی.. 40

2-7-3-1 ریسک سیاسی.. 40

2-7-3-2 ریسک دولت... 40

2-7-3-3 ریسک قوانین مقررات... 40

2-9-3-4 ریسکهای مرتبط با دارایی.. 41

2-9-3-5 ریسک هزینه های غیرجاری (غیرعملیاتی) 43

2-10 پیشینه تحقیق.. 44

2-10-1 پیشینه داخلی.. 44

2-10-2 پیشینه خارجی.. 47

دانلود مبانی نظری و پیشینه راهکارهای پوشش ریسک در بازار سرمایه

دانلود مبانی نظری و پیشینه رابطه رهبری خدمتگزار با اعتماد سازمانی و توانمندسازی کارکنان


مبانی نظری و پیشینه رابطه رهبری خدمتگزار با اعتماد سازمانی و توانمندسازی کارکنان

مبانی نظری و پیشینه رابطه رهبری خدمتگزار با اعتماد سازمانی و توانمندسازی کارکنان

دانلود مبانی نظری و پیشینه رابطه رهبری خدمتگزار با اعتماد سازمانی و توانمندسازی کارکنان

مبانی نظری و پیشینه رابطه رهبری خدمتگزار با اعتماد سازمانی و توانمندسازی کارکنان
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 231 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 47

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

۲- ادبیات تحقیق....................................................................13

۱-۲: رهبری خدمتگزار.........................................................13

۱-۱-۲: مقدمه...........................................................................13

۲-۱-۲: تئوری رهبری خدمتگزار.............................................15

۳-۱-۲: تکامل رهبری خدمتگزار..................................................2۶

۴-۱-۲: اهمیت رهبری خدمتگزار....................................................2۷

۵-۱-۲: رهبری تحول آفرین...........................................................2۹

۶-۱-۲: مدیریت بر مبنای استثنا..................................................3۳

۷-۱-۲: رهبری بی‌تفاوت............................................................3۳

۸-۱-۲: رهبری تبادلی.................................................3۴

۹-۱-۲: تئوری رهبری خدمتگزار پترسون......................................3۴

۲-۲: اعتماد سازمانی.........................................................3۷

۱-۲-۲: مفهوم اعتماد..................................................................3۷

۲-۲-۲: اعتمادسازی...........................................................3۸

۳-۲-۲: ابعاد اعتماد...................................................................3۹

۴-۲-۲: رهبری خدمتگزار و اعتماد سازمانی.................................۴۲

۵-۲-۲: نتیجه‌گیری.................................................................4۳

۳-۲: توانمندسازی................................................................4۳

۱-۳-۲: تعاریف توانمندسازی....................................................4۴

۲-۳-۲: رویکردهای توانمندسازی..............................................4۶

۳-۳-۲: ابعاد توانمندسازی......................................................4۷

۴-۳-۲: نقش مدیران و رهبران در توانمندسازی کارکنان...............4۹

۵-۳-۲: مزایای توانمندسازی برای کارکنان و سازمان....................۵۰

۶-۳-۲: موانع توانمندسازی کارکنان................................................۵۱

۷-۳-۲: رهبری خدمتگزار و توانمندسازی کارکنان.....................۵۱

۸-۳-۲: نتیجه‌گیری...............................................................5۴

۴-۲: پیشینه تحقیق.................................................................5۴

دانلود مبانی نظری و پیشینه رابطه رهبری خدمتگزار با اعتماد سازمانی و توانمندسازی کارکنان